foto: Kenzo
K víkendu patří odpočinek a trochu prokrastinace. U něčeho krásného. Nové video kampaně našich oblíbených značek jsou nejen plné krásných věcí, ale i velice aktuální. Prohlédněte si tyto top 3 novinky, které jsme si společně s celým internetem zamilovali.
The Realest Real – Kenzo
{YouTube}VbfSRa5BRhk{/YouTube}
Nový krátký film značky Kenzo režírovaný Carrie Brownstein popisuje co se stane, když se rozostří hranice mezi realitou a internetovou realitou, kterou sami prezentujeme na sociálních sítích. Poselství vtipného, i trochu děsivého, klipu je jasné: dávejte si pozor, co kam píšete a co si přejete, protože nikdy nevíte, kdy se to splní!
Ladylike – H&M
{YouTube}8-RY6fWVrQ0{/YouTube}
Být dámou, na sto způsobů a hlavně po svém. Módní řetězec H&M bojuje proti stereotypům ve vnímání ženskosti a ve své nové kampani ukazuje ženy takové, jaké skutečně jsou: zábavné, trochu umíněné, originální, nebojácné, nezávislé a zkrátka své. She’s a lady!
Maxi-Twilly Cut – Hermès
{YouTube}EID_Acm0f0g{/YouTube}
Hermès a skatepark? Že by vás tato kombinace také nenapadla? Ale funguje skvěle.
Dvě modelky se projíždí sem a tam a krásně zaznamenaný pohyb dává vyniknout lehkosti a jemnosti hedvábných šál, takže jsme automaticky zatoužili nejenom po nich, ale i umět jezdit na skateboardu a vypadat při tom tak elegantně.