Novinky chcete pokrýt jako první. Umíte napsat perfektní popisek a vybrat fotku, která vyčnívá během nekonečného scrollování. Umíte poznat kvalitní obsah. Máte onen těžko popsatelný cit pro to, co je zrovna cool. Sledujete aktuální dění. Zajímáte se o lidi a networking je vaše pole působnosti. Ovládáte umění komunikace, uvnitř i navenek firmy. Motivuje vás, když sledujete rostoucí čísla čtenosti. Statistikám sami rozumíte. Technika vás neděsí. Online svět je vaše oblíbené hřiště.
Tak koho hledáme?
Hledáme talentovaného člověka, který převezme otěže sociálních sítí ELLE a ELLE Decoration. Který bude sociální média reprezentovat i napříč celým naším vydavatelstvím. Někoho, koho baví vytvářet a koordinovat publikační plán. Týmového hráče, ale i samostatného profíka. Nadšence do módy, beauty a celebrit. Kreativce, který se už teď nemůže dočkat, až se objeví na našich klíčových projektech jako ELLE Beauty Lounge nebo ELLEphoria.
Na této pozici bude šťastný člověk, který umí kombinovat kreativitu s technologiemi a pečlivé plánování s ad hoc obsahem. Člověk, který miluje sledování aktuálního dění a o všem chce informovat jako první. Zároveň také vychází s lidmi, rád (se) prezentuje a umí konstruktivně řešit konflikty. Statistiky a rostoucí čísla ho hřejí na duši a slouží jako motivace.
Jaké schopnosti musíte mít v malíku?
- Vytváření obsahu – schopnost tvořit vizuálně i textově atraktivní příspěvky (posty, stories, reels, videa)
- Správa komunit – interakce s fanoušky a sledujícími, odpovídání na dotazy a řešení zpětné vazby
- Znalost trendů a algoritmů - schopnost sledovat aktuální trendy na sociálních sítích a přizpůsobit jim obsah
- Znalost technologií a zájem objevovat nové a pracovat s nimi (AI nástroje atd.)
- Schopnost analyzovat výkon příspěvků (engagement, reach, impressions) a na základě těchto údajů přizpůsobovat strategii
- Kreativita a cit pro estetiku - Vizuální smysl pro estetiku značky, zejména pro módní a beauty obsah, kde je důležité, aby příspěvky odpovídaly celkové image ELLE
- Tvorba vizuálního obsahu – znalost základních principů grafického designu a editace videí či fotografií (např. Adobe Photoshop, Canva, CupCut)
- Strategické myšlení a plánování obsahu - schopnost vytvářet plány pro sociální sítě, které budou reflektovat klíčové kampaně, trendy a sezónní témata
- Samostatnost a zodpovědnost: schopnost pracovat samostatně a mít zodpovědnost
- Flexibilita v rychle se měnícím prostředí sociálních sítí
- Znalost módního a beauty světa
- Zájem o módu, beauty a celebrity– aktivní sledování aktuálních trendů v módě, beauty a lifestyle, aby obsah rezonoval s hodnotami a zájmy čtenářů ELLE
- Networkování a budování vztahů:
- Schopnost spolupracovat s influencery, značkami a partnery pro propagaci ELLE
- Budování vztahů s klíčovými “hráči” na sociálních sítích
- Komunikační dovednosti:
- Copywriting – psaní textů pro sociální sítě, které jsou jasné, výstižné a ladí s tónem značky ELLE
- Multitasking a efektivní komunikace s ostatními týmy (redakce, marketing, obchod)
Beru! Co mám poslat?
- Řekněte nám něco o sobě. Ať už zvolíte video nebo text v e-mailu, ukažte svou osobnost
- CV a ukázky práce
- Vypracované zadání:
- SWOT analýza sociálních sítí ELLE (@elleczech): Co považujete za silnou stránku, co za slabou, kde vidíte hrozby, kde příležitosti
- Každý rok pořádáme ELLE Beauty Lounge, které se účastní mnoho slavných osobností. Popište 1-3 nápady, jak ve využít celebrity pro audiovizuální obsah ELLE.
- 3 vypracované příspěvky na Instagram ELLE: Vytvořte reels, caroussel nebo stories. Můžete navrhnout vlastní grafickou podobu příspěvků a nezapomeňte připojit text tohoto příspěvku. Můžete se zaměřit na lifestyle, fashion i beauty.
- Moodboard: Ukažte nám svůj cit pro vizuál. Jak by měl podle vás vypadat kvalitní obsah ELLE? Poskládejte moodboard z ukázek fotek i videí.
Kam to poslat?
- Šéfredaktorka ELLE [email protected]
- Zástupkyně šéfredaktorky ELLE [email protected]
Deadline?
- 17. listopadu 2024
- Zdroj článku:
Autorský článek