Mohli bychom se dohadovat, která módní značka je ta nejluxusnější a nejoblíbenější, ovšem čísla hovoří jasně. V roce 2022 byla nejvíce hodnotnou firmou LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), její tržní hodnota se pohybuje okolo 392,1 miliard amerických dolarů (ke dni 11. ledna 2023).
Nejpopulárnější značka roku 2022
Žebříčku největší popularity v online světě vede jednoznačně značka Gucci. Louis Vuitton se umístil až na čtvrtém místě, druhá příčka patří Dioru a bronzovou medaili získal oblíbený luxury brand Chanel.
Módní ELLE kvíz
Jaká prémiová značka je nejvíce hodnotná?
Pokud do výběru prémiových značek zahrneme i další značka z jiných oborů, než je móda, drží první místo automobilová společnost. Výroční zpráva žebříčku nejhodnotnějších a nejsilnějších luxusních a prémiových značek uvádí, že prvenství obhájila německá značka automobilů Porsche, francouzský Louis Vuitton si polepšil na druhé místo a Gucci byl naopak o jednu příčku sesazen na třetí místo.
Zdroj: Brand Directory