Rosie si je moc dobře vědoma, že její dokonalý obraz na Instagramu bude spousta lidí nenávidět. „Problém sociálních médií je v tom, že nic není reálné. Ale zase na druhou stranu, i já sama sem tam někoho přestanu sledovat,“ zasměje se Rosie Huntington-Whiteley na zápraží svého domu v Los Angeles, který sdílí s partnerem, britským hercem Jasonem Stathamem, a jejich rok a půl starým synem Jackem. „Je to vlastně docela vtipné. Lidi, které potkávám, jsou úplně jiní než jejich prezentace na sociálních sítích – v dobrém i ve zlém. A to mě pak přivádí k tomu, že přemýšlím o svém ,onlinovém‘ obrazu/realitě. Co to znamená? Proč i já jsem na Instagramu jiná než v reálném životě? Zajímá mě to a chtěla bych to pochopit, abych mohla dělat věci lépe.“
Na jejím instagramovém profilu najdeme selfíčka, náhodné sexy fotky z backstage přehlídek i fotky rodinné idylky. Rosie se převtělila – hlavně díky svému Instagramu, který sleduje více než devět milionů lidí – z modelky v celebritu a z celebrity v obchodnici s kosmetickou značkou Rose Inc. „Chtěla jsem, aby se lidi cítili dobře, aby je webová stránka mojí značky obohatila. Snažím se oslovovat široké spektrum fanoušků, komunikovat s nimi, a tak na našem webu vzniklo fórum.“ Pro založení vlastní značky měla Rosie naprosto jednoduchý podnět: bylo jím narození syna. Jack přišel na svět v červnu 2017 a ani ne za rok vzniklo Rosiino beauty impérium. „Potřebovala jsem práci, která se dá dělat z domova. Chtěla jsem být se svou rodinou, a ne každou chvíli letět přes půl světa za modelingem. To samé platí i pro Jasona. Daleko více teď mluvíme o tom, kde budeme a jak skloubíme naši práci a výchovu syna.“
Když australská ELLE dělala s Rosie interview, celá rodina se právě vrátila do Los Angeles z tříměsíčního pobytu v Londýně, kde Jason Statham natáčel osmé pokračování filmové ságy...
... pokračování najdete v dubnové ELLE, která je právě na novinových stáncích!