Sarah už ví, co si vezme na sebe
Pod vedením stylistky Stelly Greenspan a za účasti herečky Sarah Jessicy Parker a italského zpěváka Mahmooda se pokračování kampaně Co si vezmu na sebe? platformy Zalando stává oslavou sebevyjádření a hledání osobního stylu. Sarah totiž už ví, co si vezme na sebe. Móda v kampani není pouhou rutinou, ale rituálem plným kreativity a inspirace a odhaluje vzrušující radost, kterou odpověď na otázku Co si vezmu na sebe? přináší. Ať už jde o neformální denní schůzku nebo večerní oslavu pod hvězdami, Sarah a její spoluaktéři ukazují, že móda je cestou k sebevědomí a způsobem, jak odvyprávět svůj příběh – jeden outfit za druhým.
Do pohybu!
Converse opět dokazuje, že minulost může být klíčem k budoucnosti. Na důkaz místo slov oživuje své sportovní dědictví kolekcí Wave, Omni a Omega. Tyto modely, inspirované běžeckými ikonami z 80. let, přetvářejí retro siluety do moderní podoby, která kombinuje nostalgii s funkčností. Přesně tak, jak máme rádi. Wave, s prémiovým dvojitým semišem a CX pěnou, přináší neodolatelný mix estetiky a komfortu. Omni pak čerpá ze sportovního designu 80. let s nylonovou vrstvou a semišovými detaily, zatímco Omega vzdává hold modelům Converse Gazelle a Thunderbolt s dokonalým retro vzhledem. Converse tak nejen oslavuje svou bohatou historii, ale přetváří ji optikou dneška. Vždyť víte, že jsou to právě retro siluety, které hýbou módním světem a našimi šatníky.

Kabelka pro Jennie
Módní dům Chanel představuje novou kampaň na kabelku Chanel 25. Po boku Dua Lipy, která byla ambasadorkou oznámena již dříve, se nyní připojuje i Jennie, globální popová ikona a dlouholetá ambasadorka Chanel od roku 2017. Kabelka Chanel 25 je navržena pro moderní životní styl – s lehkostí a praktičností se přizpůsobí každodenním potřebám každé nositelky, ať už je neustále na cestách, v práci, nebo si užívá volný čas. Minimalistické fotografie Davida Simse a energické video Gordona von Steinera zachycují Jennie na rušných ulicích Manhattanu, kde s lehkostí a šarmem představuje tuto kabelku jako ztělesnění pohybu a spontaneity.

Main character energy
Značka Balenciaga se ponořila do zlaté éry Hollywoodu a znovu oživuje klasické filmové testy kostýmů. Nadia Lee Cohen tentokrát zachytila jedinečnou symbiózu identity, oděvu a performance prostřednictvím portrétů a videí, které mění herce a modely na archetypální filmové postavy. Monochromatické kulisy evokují nostalgii starého Hollywoodu, zatímco vypravěčský tón připomíná archivní záznamy screen testů. Mezi hlavními hvězdami kampaně nechybí Kyle MacLachlan, Rachel Sennott nebo Georgia Ford, kteří propůjčují tváře ikonickým postavám. Postupně se nám tak představují The Socialite, The Femme Fatale, The Artist, The Diva, The Girl Next Door, The Villain, The Reporter, The Prodigy, The Main Character a The Boy Next Door. Kampaň zároveň představuje klíčové artikly sezóny: Laurel Classic Polo, novou barevnou paletu Rodeo Bag v odstínech minerální zelené, šedé a mandlové, i elegantní Rodeo Sling Pochette. Odhaluje také spolupráci se Scholl, která se propsala do hravých siluet bot.

Měkoučká
Značka Ferragamo představuje kabelku Soft-bag, která je dokonalým ztělesněním nadčasové elegance a moderního designu. Inspirovaná archivním návrhem, kabelka spojuje jemnost a strukturu v harmonickém oblém tvaru, zatímco plisované boky dodávají kůži živoucí texturu. Kovový detail v podobě piercingu s motivem Gancini přináší odvážný akcent a podtrhuje její charakteristický styl. Díky promyšlené všestrannosti lze měkoučkou kabelku nosit na rameni, nebo složením uch přeměnit na elegantní psaníčko. Brzy i ve vašem šatníku.

50 shades of brown
Není tajemstvím, že je herečka Elizaveta Maximová věrnou přítelkyní české značky PBG Studio. I z toho důvodu se opět postavila do role protagonistky nové kampaně City Pulse sezony Spring Summer 2025. Jak název napovídá, středobodem kolekce je ubíhající čas, pulzující město, věčný denim a žena, která celý tento koloběh otáčí. Každý kousek model kolekce odráží dynamickou energii, kterou má každá žena uvnitř sebe. V hlavní roli stojí věčný a nadčasový japonský denim vyráběný v Česku, do popředí se též staví hluboký odstín hnědé, který se proměňuje v různých fázích dne.

Ta nám rozkvetla
Značka H&M vstupuje do nové éry svých dnes již kultovních spoluprací a vůbec poprvé spojilo síly s polskou designérkou Magdou Butrym. Výsledkem je kolekce, která je oslavou ženské síly, elegance a bohaté slovanské estetiky. Růže, jako ústřední motiv kolekce, symbolizuje vše, co Magda vnímá jako podstatu ženskosti – jemnost i odhodlání, křehkost i nezávislost. Kolekce přináší oživení klíčových kousků z desetileté historie značky: rozevláté šaty inspirované okvětními lístky, dramatické kabáty s důrazem na linii ramen či rafinované šaty v tónech růžové a červené. Budiž tato kolekce pozvánkou do světa, kde se snoubí tradice a současná móda s magickou lehkostí. Kolekce bude k dostání online na hm.com a v Nákupní Galerii Myslbek v Praze od 24. dubna.

Destinace: Středomoří
Značka Weekend Max Mara spojila síly s talentovanou herečkou Ashley Park – známou mimo jiné ze seriálu Emily in Paris – aby vytvořila kolekci, která je esencí letní lehkosti. Hravě nazvaná A Weekend with Ashley Park, je jako stvořená pro nezapomenutelná dobrodružství – od ruchu pařížských ulic až po poklidné pobřeží Středomoří. Každý kousek nese ducha ležérní elegance s dotekem retro ženskosti, ať už jde o kabáty s unikátními motivy, rozevláté šaty s odhalenými rameny, nebo stylové topy kombinované s širokými sukněmi. Objevuje se i kultovní Pasticcino Bag v letním provedení z tkaného plátna a rafie, dokonale doplňující atmosféru bezstarostného léta. La dolce vita!

Power couple
Značka Falconeri vůbec poprvé spojuje tolik oblíbený pár Rosie Huntington-Whiteley a Jasona Stathama v jedné kampani. Na portugalském pobřeží v Comportě, oáze evropské přímořské elegance a dechberoucí přírody, poskytli své tváře pro nejnovější vizuály značky. Klíčovou roli v nich hraje kultovní materiál Ultrafine Cashmere, který je stejně všestranný jako exkluzivní. Zkrátka a dobře win win v každé situaci. Pod taktovkou Lachlana Baileyho a stylistky Geraldine Saglio tak vznikly záběry, které přepisují definici italského stylu – diskrétního, a přesto neodolatelně nadčasového.

Tamařin debut
Slovensko má novou modelingovou hvězdu, která září na světové scéně. Tamara Bujňáková, devatenáctiletá modelka z agentury Elite, se stala jednou z modelek prezentujících nejnovější kolekci značky Lanvin. Svým debutem, v rámci kterého přehlídku otevřela, si získala pozornost módního světa. Tamara, která vyniká nejen svým charismatem, ale také odhodláním, označila tento moment za splnění snu. Přestože její kariéra teprve začíná, už nyní je jasné, že Tamara má před sebou zářivou budoucnost...

Inside the Box
Ukrajinská návrhářka Ksenia Schnaider přichází s nevídaným konceptem, který bourá hranice vnímání siluety oděvu. Kolekce Think Inside the Box přináší doslovné kubické tvary, které jsou inspirovány digitální estetikou, kde se oblečení často stává hranatým, pixelovým a blokovým. Tento záměrně absurdní experiment přetváří denimové kalhoty, bundy, trička a kšiltovky na geometrické objekty, jako by byly exportovány přímo z videoherního světa. Kromě estetického potěšení tato kolekce představuje také konceptuální restart pro značku Kseniaschnaider, jež v sobě nese hravost a osvobozující pocit kreativity. Celý tým se při tvorbě kolekce bavil absurdností a svobodou, kterou tato forma přinesla. Kolekce byla poprvé představena na ukrajinském týdnu módy v Kyjevě.

- Zdroj článku:
Autorský článek, Informace od zmíněných značek