Šperkařská ikona představila novou kabelku

Již od vzniku klenotnického ateliéru, který Louis-François Cartier převzal od svého mistra Adolpha Picarda v roce 1847 a posléze vyučil řemeslu také své syny, se značka Cartier snažila být inovátorská. Cit vnímat šestým smyslem dobu a potřebu vytvořit kreativní kolekce, které se staly předmětem kultu a symbolem doby, byl obdivuhodný. Během tří generací se Cartier vypracoval v nejproslulejší klenotnictví na světě. Jako předmět touhy se krabička od Cartiera ukrývající výtvory zasazené uvnitř stala jednou z nejpozoruhodnějších ikon. Cartier zvolil červenou, protože je to barva univerzálního symbolu vášně: lásky. Zlatý vlys zvaný „guirlande“ dal červené krabičce podpis ještě dokonalejší.

Okouzlený jedním ze svých nejznámějších objektů, Cartier transformoval krásu krabičky do kolekce kabelek Guirlande de Cartier. Nyní šperkařský dům představuje své nové pojetí Guirlande de Cartier: model Nano v širším provedení, jenž ztělesňuje ducha značky a je označený symbolickým zlatým vlysem Cartierovy červené krabičky. Kolekce je v souladu s velkolepým šperkařským dědictvím značky Cartier, kde je stejná míra preciznosti a péče věnována jak viditelnému, tak neviditelnému. Černý samet použitý uvnitř krabiček je na kabelkách transformován do kožené podšívky. Nový tvar Guirlande de Cartier je tvůrčí, sebejistý a odvážný. Cartier představuje nové modely vysokého umění svých doplňků, které jsou ještě více obohaceny ženskostí. Ke kolekci kabelek v červeném, zeleném a černém provedení vytvořil v červené kůži i osm nových produktů – například peněženky na mince, pouzdra či standardní portmonky – s podpisem Guirlande de Cartier. Kožené doplňky Cartier vynikají velkou elegancí bez limitů.

 

Cartier

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24