Jako „bohatství rozmanitosti“ je definována vize značky Valentino pod vedením jejího kreativního ředitele Pierpaola Piccioliho. Aby člověk mohl vstřebávat toto bohatství, musí být otevřen přijímání a inkluzi jednotlivostí. Tento způsob vnímání života a jeho krás je pojítkem mezi identitou módního domu Valentino a jeho příznivci.
Název Daydream neboli Snění za bílého dne byl nikoli náhodou zvolen pro sérii módních akcí v Pekingu. Otevření butiku ve čtvrti Sanlitun, nejvíce pulzující části metropole, se dotýká spíše urbanizovaného ducha generací, které jsou ovlivněny digitálním světem a protřelým velkoměstským životem. Přehlídka s představením haute couture kolekce naopak zdůraznila autentické kořeny módního domu Valentino; hodnoty, jež reprezentuje, a také toto jedinečné inspirativní prostředí. Hodnoty jako opěvování krásy jsou hmatatelně přítomné na všech modelech značky, nejvíce však ožívají na modelech hautecouture.
Snění s otevřenýma očima je zhmotnění fantazií, které maže hranice mezi realitou a touhou. Pod arkádami Letního paláce v Pekingu se před očima módního obecenstva odehrálo fantastické setkání dvou různých kultur, které připomínají sen. Symboly, barvy a dekorace vzájemně splývající v momentě, kdy se italský duch renesance setkal s hojností čínské nádhery. Skvostnost materiálů je hlavním pilířem celé kolekce, čistota objemů je umocněna bohatostí použitých látek a barev, které úchvatně kombinují kulturní dědictví italských maleb a čínského umění. Červená, zlatá, smaragdově zelená, růžová, bílá a černá tvoří elegantní paletu a vybarvují širokou škálu návrhů od opulentních večerních rób po siluetu vykreslující střídmější modely; od mašlí po volány. Na vše je nahlíženo snově, vše je reinterpretováno a získává tak nový význam.
Snění za bílého dne je prožitek okamžiku umocněný nádhernými pocity, jež přináší fantazie. Snění za bílého dne není únik, naopak. Jde o znásobení významu daného momentu.