Na akci organizované švýcarskou hodinkářskou společností Hublot a Barbarou Nesvadbovou měli hosté možnost zapojit se do unikátní dražby na podporu charitativní organizace Be Charity. Vydražit tak mohli výjimečné předměty jako například unikátní černé Hublot nástěnné hodiny, tři fotbalové dresy podepsané ambasadory značky Hublot – Pelém, Usainem Boltem a Maradonou, VIP lístky na osmifinále Ligy mistrů, pro kterou je Hublot oficiální licencovanou časomírou, nebo exkluzivní obraz Modré Bubliny od Jiřího George Dokoupila, zarámovanou fotografii z 60. let od Jana Saudka či grafiku „Triple Elvis“ od Andyho Warhola ze soukromé sbírky supermodelky Hany Soukupové.
Na události nechyběly ani české známé osobnosti jako již zmiňovaná Hana Soukupová, topmodelka Pavlína Němcová, česká návrhářka Taťána Kovaříková, bývalí fotbalisté Zdeněk Grygera a Karol Kisel a v neposlední řadě také spisovatelka a zakladatelka nadačního fondu Be Charity Barbara Nesvadbová se svými vzácnými hosty: doktory Andrejem Sukopem a Antonínem Pařízkem.
Hosté byli v galerii současného umění přivítáni šampaňským, během party mohli obdivovat díla Ašota Haase. K vidění byla jeho tvorba z posledních dvou let s řadou působivých světelných objektů a velkých moderních obrazů.
Po slavnostní galavečeři probíhala dražba, kterou provázel moderátor Ondřej Novotný a zakladatelka Be Charity Barbara Nesvadbová. Výtěžek aukce bude využit Be Charity k zajištění zdravotnických potřeb a nástrojů, které jsou stěžejní pro ty, kteří na této pomoci závisí.
Celkově se na galavečeři Hublot pro Be Charity vydražilo 2 251 000 korun. Barbaře Nesvadbové šek člen vedení značky Hublot Benoit Lecigne, který tak charitativnímu fondu Be Charity umožnil pokračovat s dobročinnou činností v České republice i nadále.
Benoit Lecigne, generální manažer Hublot pro Východní Evropu, Francii, Belux, Spojené království a Skandinávii, řekl: „V návaznosti na ohromný úspěch, který Hublot v České republice měl, je mi dnes večer v Praze velkou ctí stát se jménem značky Hublot partnerem charitativní organizace Be Charity. Je naším potěšením a zodpovědností zaručit, že této komunitě, která podporovala a propagovala naší značku, dáváme něco nazpět. Děkuji všem, kteří se zúčastnili dražby, a Barbaře, že nám umožnila se na tom podílet.“
Barbara Nesvadbová dodala: „Jsme velmi vděční a je nám obrovskou ctí, že můžeme být partnerem tak skvělé značky a společnosti jako je Hublot. Naše charitativní organizace pomáhá nemocným dětem, vytváří pracovní příležitosti pro duševně postižené klienty a snaží se podporovat všechny nemocnice, které to potřebují. Po obrovském loňském úspěchu charitativní večeře Manolo Blahnik jsme šťastní, že tentokrát lámeme nové rekordy.“
Tři roky pražského butiku Hublot, tři roky nezapomenutelných zážitků a charitativní narozeninová večeře, na kterou se bude vzpomínt ještě hodně dlouho.