Návrhář, kterému se před devíti lety povedlo resuscitovat slávu impéria Burberry, se totiž rozhodl, že během londýnského fashion weeku nechá všechny své fanoušky nahlédnout pod pokličku příprav na přehlídku nové kolekce. Ta se představí 21. září (video najdete i na Elle.cz), kdy Christopher opět předá žezlo Twitteru externistům.
Zrakům všech, kdo disponují internetovým připojením, se dosud odhalil interiér návrhářova ateliéru, záběry z rozhovoru pro BBC i snímky z návrhářovy procházky do práce. Kromě toho Christopher neváhá zveřejnit svou twitterovou korespondenci s Victorií Beckham či tenisovou hvězdou Serenou Williams nebo se svěřit, jakou hudbu poslouchá při vymýšlení posledních detailů k chystané módní show.
Progresivní technologie v Burberry zdomácněly jako v málokterém z módních domů. V únoru letošního roku se značka blýskla přehlídkou kolekce Burberry Prorsum, která se živě vysílala na jejím webu, Facebooku, Twitteru a YouTube. Před dvěma měsíci pak pustila na internet interaktivní reklamní kampaň, jež dovolovala virtuální ‚osahání‘ nové kolekce.