Univerzitní klasika
O styling kampaně se postaral stylista Filip Vaněk, který vytvořil čtyři kompletní looky snoubící sportovní a elegantní kousky. Hlavní roli hraje řada Gap Athletic, inspirovaná životem na univerzitě. Jednotlivým produktům dominuje ikonické Gap Athletic logo, kterým vše v roce 1995 začalo a které značka používala až do počátku 21. století. Z pomyslného archivu se tak vybraly nejprodávanější kousky a vdechl se jim nový moderní nádech. Vznikla sportovně laděná kolekce, která skvěle doplní váš každodenní outfit.
Sportovní & ležérní
V široké podzimní nabídce najdete i elegantnější styly jako jsou oblíbené Big Shirts, koženková sukně nebo praktická a zároveň trendy parka. Samozřejmostí je pak kolekce Gap Denim zahrnující džíny různých střihů a délek, džínové košile, sukně a bundy.
„Můj styl se už roky nemění, je sportovní, ležérní, zároveň chic a pohodlný. Potřebuji se v oblečení cítit komfortně, takže nosím většinou tepláky, velkou mikinu a baggy džíny. Mým oblíbeným outfitem z nové podzimní kolekce je logo mikina v kombinaci s košilí a koženkovou sukní,“ zmiňuje ambasadorka značky Gap pro Českou a Slovenskou republiku Bára Strýcová.
Když se sport potká s elegancí
Lokální kampaň americké značky GAP vznikala v prostorách tenisového klubu Štvanice pod taktovkou zkušeného teamu. O fotky se postaral Benedikt Renč, o make-up Hristina Georgievská a o video But We do it.
Pro jednotlivé looky, které v nové podzimní kampani představuje Bára Strýcová, ambasadorka značky Gap pro Českou a Slovenskou republiku, je charakteristické vrstvení a propojení sportovních stylů s módou pro běžné každodenní nošení.
„Já mám velmi rád styl americké koleje, který je charakteristický pro Gap Athletic logo řadu. Outfit vždy dostane na síle, když se zdánlivě sportovní kousky dají dohromady s nesportovním oblečením. Například skvěle funguje mikina se sakem a košilí,” zmiňuje stylista Filip Vaněk.
- Zdroj článku:
GAP