Jako každý rok, i letos je říjen ve znamení růžové stužky a boji proti rakovině prsu. Jak můžete pomoct i vy? Nakupte si například limitované kolekce oblečení, spodního prádla nebo kosmetiky, jejichž výtěžek jde na charitativní organizace pomáhající ženám, které tato nemoc postihla, i na výzkum choroby.
LINDEX: Pink Collection
Švédský módní řetězec připravil celou kolekci, z jejíhož prodeje jde 10 % na výzkum rakoviny prsu. V České republice prodej podpoří Alianci žen s rakovinou prsu a její projekt Bellis Young & Cancer, který se soustředí na mladé pacientky. Celkem 18 kousků - od spodního prádla po hedvábné košile a kašmírové svetry - si zamilujete. Jsou totiž vyrobeny z těch nejjemnějších materiálů. Vše v odstínech růžové, šedé, bílé po tmavě rudou a černou krajku. Součástí kolekce je i zlatý náramek s růžovým kamínkem a veškerý zisk z prodeje značka věnuje na boj proti nemoci.
Kolekci najdete ve fotogalerii na konci článku.
CLINIQUE: Dramatically Different Moisturizing Lotion s klíčenkou
Clinique i letos nabízí limitku, tentokrát se ikonická hydratační péče s pumpičkou prodává spolu s klíčenkou se čtyřmi přívěsky pro štěstí. Částku 10 USD z prodejní ceny výrobku věnuje Clinique na podporu Kampaně proti rakovině prsu BCA, organizované společností Estée Lauder, Nadaci pro výzkum rakoviny prsu BCRF. V Česku se lahvička Dramatically Different Moisturizing Lotion prodává ve 200 ml balení za 1290 korun.
PAUL MITCHELL: Vlasová péče jako prevence
Když si během října koupíte cokoliv od americké značky Paul Mitchell, věnujete 10 korun z prodeje každého produktu české organizaci MammaHelp. Pokud máte ve svém okolí někoho, kdo si pročesl chemoterapií a přišel o vlasy, pořiďte mu jako dárek řadu Tea Tree Scalp Care Anti-Thinning, které posiluje růst vlasů a dodává objem. Pro sebe si pak svojí kosmetickou poličku zaplňte péčí i stylingem Paul Mitchell, pomůžete dobré věci.