Jako švýcarské hodinky běží kariéra Milly Jovovich. Úspěchy sklízí na poli modelingu, v oblasti návrhářství (podepsala se např. pod kolekci kabelek Tommyho Hilfigera), na jevišti i před filmovou kamerou. Bylo tedy jen otázkou času, kdy umělkyni zaujme některá z nabídek významných společností, aby se stala jejich tváří.
Smlouvu nakonec podepsala v Basileji se švýcarským výrobcem luxusních hodinek a šperků Jacob & Co. Značku nepodpoří ničím menším než účastí v globální kampani pro letošní rok. „Hledali jsme někoho, kdo svou povahou vystihne naše produkty a nás vůbec. Sofistikovaného světoběžníka, dokonale krásnou osobnost. Milla je rozená Jacob Girl. Je úžasná!“ nešetří slovy chvály zakladatel Jacob Arabo.
Při hledání tváře firmy měl z čeho vybírat. Kolekce Jacob & Co. nosí manželé Beckhamovi, Tom Cruise, Madonna i Paris Hilton. Zda dali zástupci společnosti při rozhodování na osobní sympatie, nebo výši honoráře, zůstane otázkou. Hrdinku filmu Tři mušketýři teď ale budeme častěji vídat v reklamách na doplňky za desítky milionů dolarů.