Jill Sander, která se v roce 2004 stáhla z módního byznysu, oznámila velký návrat. Konkrétně se rozhodla pro bližší spolupráci s japonskou značkou Uniqlo, od které si slibuje především širokou cílovou skupinu mladší generace, jíž je značka určena. Místo luxusních butiků, které se soustředí na poměrně úzkou klientelu, se Jill Sander chystá vykročit přímo do ulic a trochu udělat pořádek v podle ní tolik chaotické nabídce každodenní módy. Podle Jill je těžké se v dnešní široké nabídce všech možných stylů a kvalit zorientovat, a utvořit si tak vlastní individuální ‚look‘. Jejím cílem je utvořit kvalitní konfekci, která by tvořila základní kameny ke každému outfitu. „Už když jsem rozjížděla vlastní společnost, chtěla jsem se jednou věnovat také běžné konfekci, ve smyslu ‚dospělé‘, důmyslné, dobře střižené, kvalitní a zároveň přístupné módy. Myslím, že po tomto odvětví módy je stále velká poptávka,“ vysvětluje Jill Sander, která se proslavila zejména v devadesátých letech díky kvalitnímu krejčovství a minimalistickému přístupu k módě. Mezi fanynky Jill Sander patří například Kate Beckinsale nebo Kate Bosworth.