Když jde o kampaně, stále platí, že slavné obličeje dobře prodávají. Čím známější tvář, tím lepší výsledky, za které je manažer povýšen. U Burberry to ale dělají trochu jinak. Soustředí se na nové talenty nebo, chcete-li, ‚hvězdy příští generace‘. Pro kolekci oblečení jaro/léto 2012 vsadili na nepřehlédnutelného herce Eddieho Redmaynea, sluneční brýle teď nejnověji předvádějí lidé, které ani český Seznam nezná.
Kreativní šéf značky Christopher Bailey ale přesně ví, co dělá. Ještě se nestalo, aby šlápl vedle. Když se tedy pro tentokrát rozhodl pomoci britským muzikantům, vznikla další kampaň se silným příběhem. Jak dopadne? Uspějí mladí talenti a vyplní se Baileyho předpověď? Z plakátů se na nás dívají: One Night Only, londýnští Life In Film, písničkářka Marika Hackman, duo Daydream Club.