Bono a jeho žena se stali hvězdami kampaně Louis Vuitton

V nové kampani se navíc objeví i oblečení značky Edun, kterou Bono společně se svou ženou Ali Hewson založil v roce 2005 a v níž LVMH vlastní 49 procent akcií. Značka Edun vznikla, aby podpořila výrobu a obchod v Africe. Všechny produkty nesoucí tento label vznikají tak na africkém kontinentu.

Kampaň je předznamenáním události, která proběhne současně s pařížským fashion weekem. Louis Vuitton během něj uspořádá výstavu současného afrického umění a představí také reklamní kampaň a jarní kolekci Edun.

Bono a Hewson se všech akcí budou samozřejmě účastnit.

Nová kampaň pro Louis Vuitton vznikla v hledáčku slavné Annie Leibovitz, která již pro značku vyfotila takové osobnosti, jako jsou Keith Richards, Sean Connery nabo Michail Gorbačov.

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24