Nová „požitkářská“ kampaň Bottega Veneta Spring 2020

Horní paluba. Rozvíjející se bezstarostná smyslnost. Klid. Sebevědomí. Nekonečně modrá obloha přecházející do korálových a fialových odstínů. Opulentní šperky a třpytící se flitry pod večerním ohňostrojem… Nová kampaň italského módního domu Bottega Veneta vás zavede na palubu jachty a představí vám svou vizi požitkářských chvil, které jsou ukotvené ve smyslnosti a čistém luxusu.

Kreativní ředitel Daniel Lee společně s fotografem Tyronem Lebonem navázali na dřívější spolupráci v další jedinečné kampani a odhalili svoje vize nekonečného léta pod taktovkou Bottega Veneta. Vše pod heslem: „Den plný požitků končí jen proto, aby opět začal den následující.“ V hlavní roli s modelkou Micou Argañaraz a modelem Edoardem Sebastianellim. 

Jak se vám kampaň líbí? 

Bottega Veneta Spring 2020

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24