Zdá se, že Stella McCartney si po spolupráci se společností Gap našla zálibu v navrhování dětského oblečení. Od 3. listopadu totiž spouští prodej své vlastní kolekce Stella McCartney Kids.
Současně s novou řadou se spouští i její on-line prodej na internetové adrese www.stellamccartneykids.com s expresní přepravou do 200 zemí. Nové stránky obsahují hravé funkce a unikátní nákupní zkušenost, jako je například sekce Playground, která umožňuje rodičům a dětem společnou webovou interakci.
Kolekce bude samozřejmě dostupná i v kamenných obchodech v Londýně, New Yorku, Los Angeles, Paříži, Miláně, Tokiu, Hongkongu, Dubaji a Kuvajtu.
Stella o nové kolekci říká: „Chtěla jsem vytvořit žádoucí, zábavnou a nositelnou dětskou kolekci, která by byla zároveň cenově dostupná.“
Nová řada pod Stelliným labelem je určena pro děti od narození až do dvanácti let. Je vyrobena z nejlepších materiálů, jako je například organická bavlna, a její cenová relace se pohybuje od 19 eur za tričko až do 150 eur za kabát.
Stella navíc slibuje, že kolekci bude aktualizovat čtyřikrát do roka.