Tomu se říká vydařená akce. Spoluzakladatelka a kreativní ředitelka značky Jimmy Choo Tamara Mellon jednou vypustila do světa zprávu o tom, že podnik, jehož specialitou jsou nádherné a (čert to vem) vražedné boty na podpatku, je na prodej. Teď je jasné, že to nebyla do světa vykřičená fáma, jak se mnozí domnívali. Ptáte se, za kolik se takový podnik dá prodat?
Reimannovi, nejbohatší rodina Německa, vlastnící rakouskou skupinu Labelux, koupili celou značku Jimmy Choo od londýnské společnosti TowerBrook za nepředstavitelných 576 milionů eur. V prohlášení od společnosti Labelux stálo, že kreativní ředitelka Tamara Mellon a generální ředitel Josh Schulman zůstávají na svých místech. Tamara navíc bude mít v nové společnosti podíl. Labelux se sídlem ve Vídni vlastní i šperky značky Solange Azagury-Partridge a labely Derek Lam a Bally.
Co bude dál, Tamaro?