Komiksový autor Frank Miller bývá často považován za vizionáře. Je schopen vybájit světy, o kterých se nám ani nezdálo. Ať už je to Sin City, nebo 300: Bitva u Thermopyl. Jeho noirová estetika s homoerotickým nádechem je drsná, pudová a grandiózní. Jeho filmy představují opravdové vizuální lahůdky.
Ke světům, kam se Miller zatím neodvážil vkročit, patřila móda a vůně.
Frida Giannini, kreativní ředitelka značky Gucci, ovšem měla se svou novou vůní Gucci Guilty velké plány. Proto oslovila právě Millera, aby natočil šedesátivteřinový reklamní spot.
„Frank Miller je naprosto jedinečný,“ říká Giannini. „Okolo vůně Gucci Guilty vystavěl celé město. Dostávala jsem storyboardy přímo od něj, a mohla se tak okamžitě ponořit do jeho vize.“
Frank Miller propůjčil svým krátkým komerčním shotem vůni Gucci nespornou uměleckou kvalitu. „Řídil jsem se myšlenkou, že všechno musí být úžasné – auto, žena i město,“ dodává režisér. „Pečlivě jsem hlídal, abychom nepoužili nic, co bude pod touhle úrovní.“
A pod úrovní nezůstal ani výběr dvou hlavních protagonistů. Koho Frida Giannini vybrala a proč, se dočtete v aktuálním vydání časopisu Elle.