Návrhářská kolekce pro obchod Macy’s

Je to už pár let, co Matthew Williamson navrhl speciální kolekci pro H&M, ve které jsme v redakci obdivovali především modrý pásek s pyramidami z leštěné modré kůže. Do podobného projektu se známý designér pouští i teď. Tentokrát s obchodem Macy’s, ve kterém se mimochodem prodává i značka Material Girl. Matthewova kolekce bude obsahovat třicet různých druhů oblečení. Věci na denní nošení, zdobené šaty, halenky, kožené bundy i potištěné látky. Sbírka se snaží zachytit podstatu samotné značky a jít přesně tím směrem, jakým se má ubírat. Kolekce se zaměřuje na snadný glamour, dynamický potisk, volně strukturovanou siluetu a výrazné barvy. Vedení totiž chce do obchodů Macy’s přilákat mladší zákazníky. „Nejdůležitější je zjistit, kteří designéři nejlépe reprezentují to, co je zrovna trendy. Letošní jaro patří sedmdesátým létům. Silné barvy a dynamické potisky připomínají hippie styl sedmdesátek a disko éru,“ řekla výkonná viceprezidentka módy a nových obchodů Macy’s Molly Langenstein. V minulosti spolupracovalo Macy’s se značkou Kinder Aggugini. Už teď se ale ví, že dalším na řadě je Karl Lagerfeld.

Pokud jste zatoužila po oblečení od Matthewa, budete ho moci koupit on-line na stránkách Macys’s. Ceny začínají na 30 $.

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24