Jako každý rok v prvních dnech léta začíná módní podzim. Tedy alespoň pokud jde o kampaně módních značek. Nejvíc zatím mezi všemi vynikly dvě – italská odnož Prady Miu Miu a Marc by Marc Jacobs. Proč? Značky si za tváře své kolekce nevybraly ostřílené topmodelky, ale dívky, které mají jeden shodný atribut – i když ještě nemají občanky, už stihly oslnit Hollywood…
Téma kampaní zanechá na první pohled stejný dojem – drahá móda určená do dlážděných ulic v kontrastu s jednoduchostí a agrárností venkova. Tmavovlasá Hailee Steinfeld měla Opravdovou kuráž a ve čtrnácti letech propůjčila dětský obličej Miu Miu. Série fotek, na kterých je dívka zobrazena jako vyspělá hvězda éry čtyřicátých let, od mnohých sklidila potlesk. Svou jednoduchostí zaráží kampaň Marc by Marc Jacobs, ve které v jednoduchém stylingu i kompozici propaguje značku třináctiletá Elle Fanning.
Jaká se vám líbí víc?