S příchodem příštího podzimu se jeho nabídka rozroste o luxusní, a přesto cenově dostupnou konfekci, která bude široké veřejnosti dostupná na síti. Kolekce ponese název Masstige, což je složenina vzniklá z francouzských výrazů ‚mass‘ (dav) a ‚prestige‘ (prestiž).
„Elitářství davu je mým dávným snem,“ svěřil se kreativní ředitel módního domu Chanel a tvůrce některých kožešinových kreací s visačkou Fendi. „Myslím, že s mým jménem je to dokonce povinnost jít moderní cestou,“ řekl návrhář, který kvůli práci na kolekci Masstige dokonce zrušil plánovanou přehlídku své značky během pařížského fashion weeku.
Směrem ke konfekci Lagerfeld vykročil již před šesti lety, když navrhl třicítku modelů pro oblíbený oděvní řetězec H&M. Výrobcem jeho nové konfekce bude italská firma Vaprio, tvůrcem oděvů vzhledově dostupných pro běžné nošení pak skupina stylistů pracujících pod Lagerfeldovým dohledem.