Čím jednodušší, tím lepší. Na umělecké jméno stačí řadě hvězd pouze jedno slovo. Madonna, Cher, Beyoncé, Shakira… Známe je všichni. Designér Hussein Chalayan se rozhodl pro to samé. Jeho kolekce pro jaro/léto 2012 bude uvedena pod novým jménem značky – Chalayan. Zapadne tak mezi Pradu, Erdem, Giles a další. „Přemýšlel jsem o tom už nějaký čas a dělám to hlavně proto, že mám příliš dlouhé jméno,“ vysvětlil návrhář. „Teď se lidé budou moci soustředit jen na jedno slovo. Je to mnohem jasnější a jednodušší. Určitě se to bude lépe pamatovat,“ dodal na závěr.
Hussein po dostudování Cantral Saint Martins v roce 1994 zaznamenal obrovský úspěch. Jeho modely charakterizuje především futuristický styl. Dnes je v čele vedení své značky, a navíc působí jako kreativní ředitel značky Puma.