Představujeme první dvě.
Margareta Van Den Bosch
Kreativní ředitelka H&M
Svět módy Margaretu miluje. Doslova. Jak jinak si vysvětlit, že s ní minimálně jednou ročně luxusní značky a návrháři jako Lanvin, Comme des Garçons, Roberto Cavalli, Jimmy Choo, Stella McCartney, Versace i samotný Karl Lagerfeld a v neposlední řadě Maison Martin Margiela spolupracují na exkluzivní kolekci, která svět luxusní módy pootevře davům a nechá je ohřát prsty. Přitom se do H&M tato nenápadná žena, jíž celý svět přezdívá matka švédského módního průmyslu, dostala náhodou. Po zkrachovalém manželství se s malý synkem potřebovala usadit a pro nový domov si vybrala Stockholm. A v highstreet řetězci zrovna hledali nadané skicaře. „Zajímejte se o všechno, o co se zajímá váš zákazník“ – tak zní jedno z hesel této profesionálky. A dokonale se ho drží. Například která žena by doma nechtěla mít prádlo, které sám navrhl a nosí David Beckham. To zajímá nás.
Kate Phelan
Kreativní ředitelka Topshop
Kate do britského módního řetězce přišla z pozice módní ředitelky Vogue. A je to znát. Díky ní Topshop navázal spolupráci s novými nadějnými návrháři i osvědčenými profíky. Vzpomeňte si třeba na spojení s J. W. Andersonem, který právě potvrdil, že s highstreet řetězcem opět spojí síly do druhého kola. Phelan prostě ví, jak na to.