Domenico Dolce a Stefano Gabbana se spojili se značkou Bacardi Martini, aby společně navrhli skutečně stylový nápoj. Ten bude představen už na podzim v rámci milánského fashion weeku.
Návrháři se podíleli nejen na designu obalu, ale i na jeho samotné chuti.
Dvojice dokonce otevřela, jako součást partnerství se značkou Martini, třináct barů přímo ve svých novým buticích v Šanghaji, St. Tropez, Ósace, Tokiu, Vídni, New Yorku a Londýně.
Obchodní partnerství je evidentní i na palubě Martini – v poslední reklamní kampani, jejíž ústřední postavou se stal George Clooney, bylo použito oblečení výhradně z dílny D&G.
Společnost Martini se ve svých projektech spojuje pouze s těmi nejlepšími, ať už je to hollywoodské eso v podobě George Clooneyho, nebo Scuderia Ferrari. Značka se zaměřuje hlavně na kvalitní asociace, které jsou nenucené a přirozené.
Nápojový debut je už druhou co-brandovou spoluprací italské módní značky, první byl stylový telefon Motorola před pěti lety.