„Často jsem Burberry popisoval jako staromladou společnost. Firma je stará 150 let, ale moderní technologie, digitální komunikace a sociální média tvoří její nedílnou součást,“ říká Christopher Bailey, mezi jehož poslední úspěchy patří představení historicky první resort kolekce Burberry.
V květnu 2001 nastoupil na pozici kreativního ředitele (creative director), kterou zastával až do listopadu 2009, kdy povýšil. Jako šéfdesignér (cheif creative officer) značky nezodpovídá pouze za finální podobu všech kolekcí, ale i výrobků a reklam. Udává také umělecký směr, kterým se Burberry ubírá, vytváří celkovou image labelu a zadává multimediální obsah. Mimo jiné dohlíží na návrhy a realizace architektonických projektů, jakými jsou například sídla společnosti nebo interiéry prodejen. Je srdcem, tvůrčím duchem i hnacím motorem značky.
Díky úsilí a práci tohoto neuvěřitelně kreativního mladého (39 let) muže získala fan page na Facebooku více než 5,4 milionu fanoušků, Twitter sleduje 200 000 lidí. Burberry se také jako první luxusní značka objevila na sociálních sítích Sina Weibo, Kaixin001, Youku a Douban. Důvod je prostý: s více než 50 funkčními a dalšími 50 plánovanými prodejnami v Číně je asijský trh pro značku nepostradatelný.
Co dál? Únorová přehlídka byla živě vysílána z Londýna v HD 3D v obchodech po celém světě. Zákazníci v Pekingu si dokonce mohli, s použitím iPadů, zakoupit nové kolekce ihned po jejich odhalení.
Tým Burberry je jednoduše inovativní. „Myslím, že každá značka si potřebuje najít svou vlastní cestu a vlastní osobnost,“ říká Bailey. „Jedna velikost nemůže sedět všem.“
Burberry na Facebooku
Twitter Burberry
Podívejte se na video s kolekcí podzim/zima 2011.