#ELLEnews: co hýbe světem módy a designu

Návrháři, bytoví designéři i velké kosmetické značky si schovali na nadcházející sezonu spoustu hitů. Na co se můžeme těšit v lednu? 

H&M představuje kolekci Billie Eilish ve spolupráci s 3D umělkyní Ines Alpha

H&M představuje kolekci Billie Eilish ve spolupráci s 3D umělkyní Ines Alpha 

H&M odhalil nový merch jedné z největších současných hvězd v hudebním průmyslu – mladičké zpěvačky Billie Eilish. Merch obsahuje její oficiální loga v oversized střizích - všechny oděvy jsou z materiálů, které byly vyrobeny udržitelnějším způsobem. Doprovodná kampaň zahrnuje práci 3D make-up artistky Ines Alpha od hlavních vizuálních prvků až po vytvoření exkluzivního snapchat filtru. Kolekce Billie Eilish je dostupná celosvětově ve všech obchodech s Divided konceptem stejně jako on-line na hm.com od 2. ledna. 

cara
Vyberte si svoji stranu síly s Columbií

Vyberte si svoji stranu síly s Columbií

Značka Columbia Sportswear představuje v pořadí již třetí speciální kolekci bund Star Wars. Letos je to kolekce Challenger™ Jacket Star Wars™ Force inspirovaná bojem mezi Světlou a Temnou stranou Síly. Fanoušci si tak nyní mohou vybrat, ke komu se v boji přidají, jestli si vyberou černou bundu Temné strany Síly se zajímavými detaily Impéria, nebo anebo šedou bundu Světlé strany s prvky oslavujícími Alianci rebelů. Tyto nadčasové unisexové bundy ve stylu anorak ze speciální kolekce Columbia Star Wars jsou nyní k zakoupení do vyprodání zásob exkluzivně na columbia.com/StarWars, respektive na www.columbiasportswear.co.uk za v přepočtu zhruba 5800 Kč. Představují jedinečný must-have úlovek každého fanouška legendární filmové ságy Star Wars. 

cara
Milujeme nadčasovou klasiku hodinek Cartier Baignoire

Milujeme nadčasovou klasiku hodinek Cartier Baignoire

Odhalovat krásu ve všech svých možných podobách je koncept, který Cartier dlouhodobě využívá a pomocí kterého nahlíží na všechny své kreace. Tato myšlenka stála také za vznikem hodinek Baignoire. Vše začalo nevídaným krokem ukázat kreativní sílu hodinářského designu ukrytou v běžných tvarech a formách. Cartier v roce 1910 představil oválný tvar hodinek, který byl v průběhu dalších let neustále inovován. Za použití dvou klíčových elementů, jež značka využívá ve svém estetickém přístupu – transformace předmětů a vytrvalé snahy o dosažení krásy – Cartier vytvořil klasický a nadčasový design. Hodinky Baignoire se staly kultovním objektem domu Cartier. 

cara
Steffano Ricci

Vydejte se na cestu s novou kolekcí Stefano Ricci

Luxusní značka Stefano Ricci v nové kolekci pro jaro a léto 2020 oživuje sen stát se na den králem za pomoci dokonalého souladu siluet, geometrických tvarů a prvotřídních materiálů, které ztělesňují tu pravou kvalitu života. Maison skutečného luxusu, Stefano Ricci, se i v této kolekci zaměřuje na ušlechtilé materiály a dokonalé, lehké a pohodlné střihy s odhodláním nabídnout moderní styl, který ocení muži napříč generacemi. Kolekce byla uvedena v královském paláci Reggia di Caserta, asi 40 km severně od Neapole. Charles of Bourbon měl představu o paláci, který je schopen konkurovat Versailles, ale byla to především vynalézavost jeho architekta Luigiho Vanvitelliho, který proměnil tento sen ve skutečnost. A to ve formě komplexu obsahujícího 1200 pokojů a parku o 20 hektarech, s řadou rybníků a fontán vytvářejících vizuální hranice areálu. 

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24