Bulgari a Save The Children představují #MADEREAL

Sdílené hodnoty svedly značku Bulgari aorganizaci Save the Children dohromady v roce 2009, zejména pak snaha pomáhat dětem prostřednictvím lepšího vzdělání. Téma, na němž stojí i jejich aktuální spolupráce. 

Je to odhodlání, které již téměř deset let pohání Bulgari a Save the Children na jejich společné cestě – a každý rok si partneři stanovují ambicióznější cíle.Formou této inspirativní a příkladné iniciativy se šperkařský um a know-how značky Bulgari uplatnil v dobré věci a pro Save the Children se vybralo už 85 milionů dolarů. Odvahapomáhá Bulgari a Save the Children prosazovat právo na vzdělání a hlásit do světa: vzdělání je právo, ne privilegium. A navíc má moc měnit životy lidí k lepšímu. 

„Před devíti lety jsme začali spolupracovat s organizací Save the Children. Měli jsme odvážný sen: mocí, kterou má vzdělání, pomoci milionu dětí k lepší budoucnosti,“ vysvětluje generální ředitel Bulgari Jean-Christophe Babin. „Stejně jako vzácný šperk, i sen začíná v říši představivosti. Před téměř deset lety jsme měli vizi, na niž jsme velmi hrdí – a podařilo se nám pomoci splnit sen více než milionu dětí. Nyní chceme jít ještě dál: s ambicí, odvahou, smyslem pro dokonalost a neochvějným odhodláním plnit ještě více dětských snů. Když se splní dětský sen, tak je navždy #madereal.”

bulgari

Všichni známe někoho, kdo nám pomohl rozvíjet se a růst; bez něhož bychom nebyli tím, kým dnes jsme. V rámci své letošní vánoční kampaně Holiday 2018 značka Bulgari na sociálních sítích vyjadřuje vděčnost a díky za splněné sny #madereal a vypráví příběhy pěti mladých lidí z různých koutů světa, kterým Bulgari a Save the Children pomohly.

Celebrity Lily Aldridge, Jon Kortajarena, Nadine Nassib Njeim, Margaret Zhang, Amanda Steel, Eva Green, Shu Qi, Kitty Spencer, Matteo Bocelli a Laura Harrier se přidaly se svými díky ke značce Bulgari a organizaci Save the Children a vyzvaly vlastní followery, aby se podělili o své díky s hashtagem #madereal. 

Zapojíte se také? My určitě ano!

Které celebrity a světový influenceři se do kampaně #madereal zapojili?

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24