Oceněná kampaň Eat This Paper není pouze „na papíře“

Ještě do konce týdne máte šanci koupit v pražské restauraci Eska speciální edici jedlého papíru. Výtěžek z jeho prodeje poputuje mezinárodní organizaci Care, která bojuje proti chudobě ve světě. Celá kampaň je uskutečněním vítězného printu letošních Young Lions.

Do letošní soutěže kreativních talentů Young Lions se zapojilo i duo Nikola Foktová a Adam Citta z Kindred Group. Se svým návrhem vyhráli v kategorii Print, a to díky konceptu jedlého papíru. Výživová hodnota jedlého papíru EAT THIS PAPER  odpovídá dennímu nutričnímu příjmu podvyživeného somálského dítěte. 

eska

Kampaň Eat This Paper však nakonec neskončila pouze vyhlášením vítězů.Tým Kindred Group se ve spolupráci s pražskou restaurací Eska a organizací Careprojekt rozhodli realizovat. Každý, kdo si papír z limitované edice za 100 Kč zakoupí, podpoří boj proti chudobě ve světě. Kampaň dokazuje, že účast na Young Lions nemusí sloužit pouze ke zvýšení prestiže a k oborovému ocenění, ale může prospět i dobré věci. 

eska

Eska, Pernerova 49, Praha 8 - Karlín

 

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24