Jde o projekt, který vznikl na zakázku výrobce porcelánu Porzellan Manufaktur Nymphenburg. Carsten Höller, který se proslavil svými díly pro galerie Tate Modern v Londýně nebo v Guggenheimově muzeu v New Yorku, se ve své práci inspiroval slavným dílem Flying City ruského konstruktivisty Georgije Krutikova a proslaveným černobílým Benhamovým diskem, při jehož roztočení dochází k individuálnímu vnímání barev.
Jádrem jeho práce je věčná myšlenka, zda je skutečně možné představit si věci zásadně odlišným způsobem.
Černobílá ručně malovaná řada zahrnuje tři talíře, šálek a podšálek. Kolekce zahajuje řadu navazujících spoluprací, ve kterých se porcelánka spojí i s dalšími umělci – Tobiasem Rehbergerem (držitelem Zlatého lva z roku 2009 na bienále v Benátkách) nebo Joepem van Lieshoutem.