„Značka Biolage vznikla s cílem podtrhnout přirozenou krásu vlasů. Je maximálně účinná, a přitom šetrná, a to jak k vlasům, tak k životnímu prostředí. Jakmile otevřete kterýkoliv produkt Biolage, dýchne na vás příroda a celá její síla i zranitelnost zároveň,” popisuje Lucie Kukačková ze společnosti L'Oréal Česká republika. Přitom tyto produkty byly ještě donedávna k sehnání výhradně v kadeřnictvích nebo síti Cash & Carry. Rohlik.cz je tak vůbec první non-beauty online prodejce, u kterého skvosty pro vaši hřívu pořídíte!
Společné hodnoty
A proč právě Biolage? Protože má podobné hodnoty jako Rohlik.cz (a dost pravděpodobně i vy). Například složení produktů z řady R.A.W. je až z 99 % přírodní. Výrobní závod produktů má 100% neutrální uhlíkovou stopu a obaly jsou z recyklovatelných materiálů… „Biolage nejlépe ze všech profesionálních vlasových značek L'Oréal splňuje po všech stránkách naše nároky na produkty, které na Rohlíku chceme mít. Do budoucna ale jednáme o další spolupráci,” říká Olin Novák z Rohlik.cz.
Další růžové vyhlídky
Společnost L'Oréal Česká republika však není zdaleka prvním partnerem, který s online supermarketem Rohlik.cz našel společnou řeč: „Vše začalo spoluprací s Marks&Spencer, pokračovalo nejlepšími pekaři (Eska, Artic Bakehouse a další) a dále prodejem přírodní kosmetiky Manufaktura. Na konci loňského roku jsme přinesli Nespresso kapsle nebo Alnaturu. A vyčet podobně smýšlejících značek, které se zajímají nejen o dobro svých klientů, ale i planety, zdaleka nekončí: „Díky rychlému růstu a spuštění poboček v zahraničí se nám otevírají nové možnosti," uzavírá Olin Novák.