Začalo to zprávou přes WhatsApp. Kreativní ředitel Gucci Alessandro Michele pozval hosty do Milána na módní přehlídku pro podzim a zimu 2020 prostřednictvím této aplikace. A už z této zprávy bylo jasné, že se můžeme těšit na něco speciálního. S ohledem na intimní pozvání i výběr lokace se dalo předpokládat, že nám italský módní dům hodlá poodhalit něco ze svého zákulisí a rozpoutat dialog mezi historií a digitálním světem.
„Rozhodl jsem se poodhalit práci, která leží za každou patnáctiminutovou módní show,“ vysvětlil později Michele. „Chci, aby se stínů vystoupili všichni moji spolupracovníci.“ Diváci tak mohli ze svých míst v hledišti sledovat kruhové otočné pódium, na němž se prezentovali nejen nové modely pro podzim a zimu 2020, ale také make-up artisti, garderobiérky, hair stylisti, produkční a všichni ostatní asistenti.
Kolekce pro podzim a zimu 2020 zůstala věrná obvyklému stylu Alessandra Micheleho. Nechybí v ní prvky romantického budoáru, křesťanské indicie, kůže, krajka, výrazné i pastelové barvy, vše ozdobené ikonickou Gucci logománií.