Ve své první kampani pro značku Louis Vuitton chtěl Virgil Abloh, umělecký ředitel pánských kolekcí, vyzdvihnout hodnoty, které vetkl do své kolekce jaro a léto 2019. Multimediální kampaň ve třech fázích od ledna do března odhaluje jeho individuální vnímání a nese všechny znaky filosofie značky Louis Vuitton, které se vážou na cestování a vše s tím spojené.
Část první: Childhood
Dětství je tématem části kampaně, kterou realizovali fotografové Inez & Vinoodh, a která se veřejnosti představila 21.ledna. Hlavním námětem je studie chlapectví, jak už naznačil Virgil Abloh svou kolekcí SS19. Kampaň se zaměřuje na vývojové fáze, které formují identitu a šatník muže. Stěžejní kousky z kolekce jaro/léto 2019 se představí na modelech v různé fázi vývoje. Fotografie i video, duhové a pastelové odstíny evokující svět knihy Čaroděj ze země Oz a všudypřítomné alegorie, které vycházejí z módní přehlídky.
Část druhá: The Painter’s Studio
Část The Painter’s Studio, kterou realizoval fotograf Mohamed Bourouissa, se médiem fotografie vrací k olejomalbě The Painter’s Studio (Malířský ateliér) od francouzského reality Gustava Courbeta z roku 1855. Obraz vznikl pouhý rok poté, co Louis Vuitton založil svůj podnik. Je na něm zpodobněn sám Courbet, ponořený do svého malování; zleva ho sledují lidé ze všech úrovní francouzské společnosti a zprava aristokraté a nejvyšší třída. Virgil Abloh stylizoval tento obraz do moderní podoby: je na něm sám, jak aranžuje model z kolekce jaro/léto 2019 uprostřed členů svého týmu, přátel a modelů – a všichni jsou oblečení do jeho kolekce.
Část třetí: School Teens
School Teens, část věnovaná školním letům a dospívání, se veřejnosti představí 22. března. Je dílem fotografa Raimonda Woudy a na pozadí formativní komunikace mezi teenagery ve skupinových situacích ilustruje vývoj chlapce v plně dospělého muže. Studenti v barevných tričkách evokují přehlídku kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2019, jejíž součástí byla i „lidská duha“, kterou Virgil Abloh „postavil“ z 1500 studentů oblečených do barev duhového spektra. Fotografie, které působí jako moderní interpretace schuttersstukken holandského baroka, byly pořízeny v různých školách v Los Angeles a sledují interaktivní kulturu charakteristickou pro teenagery. Je na nich patrná touha někam patřit v kontrastu s potřebou individuality. Toto dilema a napětí mezi uniformitou a diverzitou, které nás provází již od dávnověku, se vyvíjí společně s dobou otevírá cestu k tomu, aby člověk pochopil svoji identitu, styl a co tyto věci znamenají.
Podívejte se do naší galerie a napište nám, jak se vám kampaň líbí?