Fendi a první kolekce z pera uměleckého ředitele Kima Jonese představuje modelky He Cong, Tiannu St. Louis, Rianne van Rompaey a Maliku Louback zachycené na fotkách Craiga McDeana. Kampaň využívá prostředí Palazzo della Civiltà Italiana a estetiky heroických pseudoantických portrétů.
I tuto sezónu vládnou kampaním hvězdy. U Burberry už podruhé září Naomi Campbell (to však nebyl jediný zářez legendární modelky, objevila se také v kampani Calvin Klein a to bez podprsenky). Jejich vizuální doprovod podzimního šatníku si hraje s konceptem duality, když odhaluje podzimní kolekci hned z několika úhlů. "Tato sezóna je do značné míry o svobodě projevu a zkoumání kreativity. A tak jsem chtěl na těchto pojmech stavět a zachytit kolekci ze dvou různých kreativních perspektiv. Styling zajistila neuvěřitelná Katy England a jsem taky nadšený ze spolupráce s Mertem a Marcusem a Chrisem Rhodesem,“ dodává Riccardo Tisci, hlavní kreativní ředitel Burberry.
Velmi sledovaný byl krok kreativního studia Balenciaga. Ke spolupráci na kampani oslovili Justina Biebera. O fotografie se postarala americká umělecká fotografka Katy Grannan. Justin si zapózoval před garáží v koženém bomberu, bílém tričku, teplácích a daddy sneakers s kabelkou Balenciaga City Bag. Ve stejné kampani se objevila i francouzská herečka Isabelle Huppert. Na fotografiích doprovázející kolekci Versace si zas zahrála Dua Lipa pod taktovkou Merta a Marcuse. Zpěvačka na fotografiích zároveň představila tvar kabelky La Medusa.
Gucci prostřednictvím sexuálně nabitých snímků odhalilo svou kampaň Aria, kde hlavní roli ztvárnili vítězové Eurovision, Måneskin. Kampaň úzce navazuje na nejnovější videoklip Måneskina k písni „I Wanna Be Your Slave“, ve které je kapela také oblečená od hlavy až k patě v Gucci. Video, zaměřené na „ontologii touhy“, rozdělené do pěti částí, včetně androgynie, erosu, těla, oblečení a filozofie, vypráví o různých zákoutích oddanosti a chtíče.