Riccardo Tisci představil nové logo Burberry. Líbí se vám?

Ve své funkci je Riccardo Tisci pár měsíců a přesto udělal jedno z nejdůležitějších rozhodnutí za posledních desítku let anglické značky Burberry. Staré logo, které odkazovalo na historii a minulost značky vystřídalo nové, které ukazuje na budoucnost. Redisign přichází těsně před první show Riccarda, která se uskuteční v září v Londýně.

Nove logo obsahuje jednoduchý elegantní font složený z velkých písmen. Logo vzor na látkách a kabelkách pak obsahuje kombinaci písmen T a B - po zakladeli značky Thomasovi Burberry - vyvedený v červené, béžové a bílé barvě. Obě loga navrhl Riccardo Tisci s legendárním grafickým designérem Paterem Savillem. Ten stojí například za novým logem Calvina Kleina, které navrhl pro Rafa Simonse.

logo burberry 1logo burberry 2logo burberry 3

 

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24