Obchod Target uskutečnil svou první uměleckou spolupráci před více než deseti lety. Nejprve s architektem Michaelem Gravesem a později i s Isaacem Mizrahim. Ačkoli byly oba projekty zpočátku kritizovány a označovány za potenciální smrtelnou ránu pro umělce, všechny výrobky za přijatelné ceny během krátké doby zmizely z regálů a namísto smrti přinesly autorům větší publicitu.
Od té doby Target navázal úspěšnou spolupráci s několika osobnostmi vysoké módy. Alexander McQueen, Jean Paul Gaultier a Zac Posen jsou jen některými z nich. Partnerství s italskou značkou Missoni bylo tak jen dalším logickým krokem. Přesně 13. září se do prodeje (i on-line!) dostane monstrózní kolekce zahrnující více než 400 produktů. K dostání bude dámské, pánské i dětské oblečení, plavky, boty, tašky, doplňky, dekorace do bytu i vybavení do kanceláře. Vše s originálním divokým vzorem Missoni!
Lookbook si můžete prohlédnout na oficiálních stránkách Missoni na Facebooku.