Před několika dny vyšlo najevo, že maison YSL se chystá na razantní změnu – na přejmenování značky. Kreativní ředitel Hedi Slimane se tak za sebou chystá nechat větší stopu, než by se čekalo. Jak moc je asi důležité změnit název legendy z Yves Saint Laurent na Saint Laurent Paris? Je to cesta k nové budoucnosti, nebo se Hedi snaží napravit něco, co bylo dosud špatně? CEO Paul Deneve o této změně říká (volně přeloženo), že je z ní nadšený a hrdý a tak podobně. Jenže tak začíná každá druhá tisková zpráva, která k nám do redakce dorazí. Těžko to tedy považovat za nějaké opravdové vyjádření.
Co je jisté, je to, že nová identita značky bude představována během příštích několika málo měsíců tak, aby jako celek zazářila spolu s kolekcí Jaro/léto 2013.
Tak jako tak to naštěstí vypadá, že ikonické logo (YSL) zůstane nezměněné. Přesto se celý módní svět ptá: Není to příliš brzy (Hedi Slimane je kreativním ředitelem od března), a hlavně tak trochu zbytečné? Co si o této radikální změně myslíte vy?