V dnešním světě, kdy jsme reklamami všeho druhu doslova zahlceni, je poměrně těžké upoutat pozornost. Francouzská značka Louis Vuitton si s tím ale poradila. Vsadila na heslo ‚čím větší, tím lepší‘ a loni nainstalovala v Šanghaji ikonický kufr s monogramem LV v nadživotní velikosti. Obrovská instalace však nesloužila pouze jako reklama, zakrývala totiž lešení. Stylovému krytí je ale konec.
Falešný kufr je dvacet metrů vysoký a čtyři metry široký. A právě kvůli těmto rozměrům se dostal do problémů. Nelíbil se ani úředníkům ani místním obyvatelům. Ti tvrdili, že obří kufr ohrožuje bezpečnost – chodci se kvůli němu údajně nevešli na chodník a museli chodit po silnici. A tak byla zahájena jeho demontáž. Škoda. Na legendární cestovní zavazadlo byl určitě lepší pohled než na kovovou konstrukci.