Ano, American Apparel jsou tak trochu jiní. Od počátku fungování společnosti si pro své reklamní kampaně volili co nejobyčejnější dívky, bez make-upu, bez jakékoli retuše v postprodukci. Vždycky byly oblečeny velmi spoře a v těch nejvyzývavějších pózách. Ne náhodou se fotografem několika kampaní stal slavný fotograf Terry Richardson, pro kterého je sexuální podtext denním chlebem.
Letos se odvázali ještě víc.
Jestli vám snímky z minulých kampaní připomínaly obrázky z pornočasopisů, byla to jen vaše fantazie, která se chytla do chytrých marketingových sítí. Letos už si nic představovat nemusíte. V American Apparel se pravděpodobně chytili hesla ‚méně je více‘ a své modelky letos v podstatě neoblékli.
Krajkované kalhotky z nejnovější kolekce představují na dívce, která si ve skladu s figurínami lakuje nehty – nahoře bez. Studentka kineziologie Diana se vám zase ukáže zavěšená na větvi s odhalenou zadnicí a Evě z pod cukrkandlově růžového tílka klidně koukají bradavky.
Je to na vás moc, nebo snesete i víc?