Připravte si kapesníky a rozlučte se se značkou D&G. Ready-to-wear kolekce S/S 2012 byla totiž posledním představením tohoto mladého labelu. Domenico Dolce a Stefano Gabbana by se rádi soustředili pouze na hlavní linii oblečení, které navrhují, tedy Dolce & Gabbana. „Nerozumím tomu, protože D&G je řada, která vydělává čtyři sta milionů eur. Je mladá a flexibilní a vede si velmi dobře,“ říká anonymní zdroj WWD. „Nicméně Domenico a Stefano jsou chytří, takže si tento krok museli dobře promyslet a zvážit, jestli je strategický,“ dodává. Podznačky hlavních linií bývají cenově velmi rozdílné, v případě D&G a Dolce & Gabbana tomu tak není, tyto labely jsou si cenově velmi blízké. To je možná jeden z důvodů konce mladé značky. Sami designéři tvrdí, že se rozhodli včlenit D&G zpět do Dolce & Gabbana proto, aby do hlavní kolekce mohli vložit „ještě více síly a energie“. Zamačkáváme slzu a držíme palce, ať se jim to podaří. Naděje ale umírá poslední a možná není všem dnům konec…
zdroj: www.elleuk.com