Lezou vám už stále se opakující reklamní kampaně krkem? V tom případě se vám bude líbit originální lookbook labelu Boy. Scott Sternberg, návrhář této značky, ukazuje, že módní fotky nemusejí vznikat jen v ateliéru a s nekřesťansky drahým objektivem. Kampaň je totiž focená na ‚instantní film‘ (ano, opravdu na POLAROID). V hlavní roli Kirsten Dunst.
Už podruhé je americká herečka tváří kampaně značky, která pro letošní podzimní kolekci chystá svou vůbec první módní přehlídku. Poprvé se v ní objevila v roce 2009. Proč si Kirsten vybrali znovu? „Vypadá skvěle ve všem, co si oblékne. A je to zábavná osoba, se kterou lze trávit čas,“ řekl návrhář Scott Sternberg.
Kirsten pózuje v nové kolekci S/S 2011. Snová kampaň byla focena v okolí Pasadena’s Huntington Library a Botanical Gardens v Kalifornii. Špatné světlo a zrnitost dávají fotkám nový rozměr, který absolutně vystihuje vintage náladu celé kolekce. Tvář Kirsten Dunst ve stylu úsměvu Mony Lisy do této atmosféry prostě pasuje. Zajímavý je také příběh, který Boy v lookbooku vypráví – Kirsten na čaji s plyšovým slonem, zkoumající vážku v botanické zahradě, s lízátkem na golfovém vozíku nebo odpočívající na prosluněné louce. Prostě normální den.