Fake je lepší než originál

Toužíte po šatníku plném luxusních jmen, ale cestu k vysněnému cíli vám tak trochu blokují finanční možnosti? Existuje jednoduché řešení, stačí jen přimhouřit oči. Mladé značky se totiž rozhodly proslavit na úkor svých starších a dražších konkurentů a vytvářejí trička, na kterých si hrají s jejich zavedenými jmény. Písmo nebo logo zůstávají stejné, jen se občas změní slovo či písmenko. Díky drobným úpravám pak původní význam rázem získává úplně nový rozměr. Povedené parodie od Reason, SSUR, COI NYC nebo Michaela Agwunobiho se stávají čím dál tím oblíbenějšími a s radostí je nosí i ti, co se měsíčním rozpočtem vážně zabývat nemusejí.

benzobodegavendetta
celine-up-the-bitches
channel
comme-des-fuckdownnouniuyorkpartier
tomlord

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24