Do Victoria's Secret se vrací ikony modelingu Naomi, Gisele i Adriana

Známé i nové tváře. A tvary

ZnačkaVictoria’s Secret odhalila v uplynulých dnech v New Yorku novou kolekci The Icon by Victoria’sSecret,která nabídne spodní prádlo oslavující ženské křivky. Hvězdami kampaně, jejímž star produktem je nový model podprsenky Icon by Victoria’s Secret Push-Up Demi Bra, jsou talentované ženské ikony současnosti – Adut Akech, Hailey Bieber, Paloma Elsesser, Sui He a Emily Ratajkowski. Tedy ženy různých typů postav i barev pleti.K nim se přidají také bývalí andílci Gisele Bündchen, Naomi Campbell, Adriana Lima a Candice Swanepoel. Je nám ctí spolupracovat na oslavě nové kolekce The Icon by Victoria’s Secret s obdivovanými ikonami naší značky z let minulých. Snažíme se oslavovat a vyzdvihovat všechny ženy, a tak pracujeme s opravdu širokou skupinou žen, která zahrnuje nové modelky, stejně jako naše minulé, nestárnoucí ikony,“ prohlašuje hrdě značka.

Mohlo by se vám líbit

Victoriaʼs Secret je v Praze. Za ženami zbožňovanou značkou stojí muž

Těžko najít ve světě ženu, která by neznala jméno Victoriaʼs Secret. Symbol ženskosti, hýčkání a dostupného luxusu. Jak tato ikonická značka dokázala vyrůst z malého butiku v San Franciscu do světově uznávaného módního brandu a proč stál za jejím zrodem frustrovaný muž?
elle.cz

Obrat po kritice

Victoriaʼs Secret byla v minulosti kritizována za to, že pro své kampaně a módní showsvybírala příliš hubené modelky. Podle kritiků firma podporovala zastaralé standardy krásy a kvůli tomu se s ní v minulosti pracovně rozešly i modelky jako Karlie Kloss nebo Bella Hadid. Ve Victoriaʼs Secret ale proběhla výrazná vlna změn, která obnášela nejen výměnu lidí v jejím čele, ale také změnu myšlení a směr, kterým se značka ubírá. Nová kolekce The Icon a reklamní kampaň k ní toho je důkazem. Nabízí velikosti 32A-44DDD u podprsenek, a XS-XXL u kalhotek, košilek a županů. Naše značka uznává a oslavuje každou ženu. Tato myšlenka samozřejmě prochází i novou kampaní, která představuje dynamické obsazení žen s odlišnými životními příběhy, pocházejících z různého prostředí a vynikajících v různých oblastech,“ zní prohlášení Victoriaʼs Secret k nové kolekci. Ta se oficiálně začne prodávat 29. srpna.

Mohlo by se vám líbit

Nová Victoria's Secret zlepší váš sex

Každý z nás může být „andílkem", který předvádí spodní prádlo. Dřívější status bohyň krásy, které se kvůli odhalenému defilé trápily hlady, definitivně vzal za své. Na výsluní se dostávají kvality, které nevyhrajete díky šťastné náhodě, ale ochotě na sobě pracovat.
elle.cz

Návrat proslulých přehlídek

Z uvedení nové kolekce The Icon by Victoria’s Secret jsme nadšení. Jejím posláním je zdůraznit přirozené křivky a zároveň poskytnout dostatečnou podporu a oslavit náš oblíbený styl. Nové vzrušující a sofistikované kousky udělají z každé ženy skutečnou ikonu, a tak by neměly chybět ani ve vašem šatníku,“ popsala krátce novou kolekciJanie Schaffer, hlavní designérka Victoria’s Secret.Autorem kampaně je uznávaný fotograf Mikael Jansson, jehož snímky zdůrazňují siluety každé z jedinečných tváří jejich kampaně. Některé z hvězd kampaně se objeví také v novém formátu módní přehlídky s názvemVictoria’s Secret’s World Tour, který bude premiérově uveden letos na podzim. Můžeme se tedy těšit na obnovu módních shows, které v minulosti představovaly spektakulární podívanou nejen pro milovníky ženské krásy.

Známé i nové tváře Victoria’s Secret v kampani The Icon:

Zdroj: ELLE.com, Victoria’s Secret

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24