Známé i nové tváře. A tvary
ZnačkaVictoria’s Secret odhalila v uplynulých dnech v New Yorku novou kolekci The Icon by Victoria’sSecret,která nabídne spodní prádlo oslavující ženské křivky. Hvězdami kampaně, jejímž star produktem je nový model podprsenky Icon by Victoria’s Secret Push-Up Demi Bra, jsou talentované ženské ikony současnosti – Adut Akech, Hailey Bieber, Paloma Elsesser, Sui He a Emily Ratajkowski. Tedy ženy různých typů postav i barev pleti.K nim se přidají také bývalí andílci Gisele Bündchen, Naomi Campbell, Adriana Lima a Candice Swanepoel. „Je nám ctí spolupracovat na oslavě nové kolekce The Icon by Victoria’s Secret s obdivovanými ikonami naší značky z let minulých. Snažíme se oslavovat a vyzdvihovat všechny ženy, a tak pracujeme s opravdu širokou skupinou žen, která zahrnuje nové modelky, stejně jako naše minulé, nestárnoucí ikony,“ prohlašuje hrdě značka.
Obrat po kritice
Victoriaʼs Secret byla v minulosti kritizována za to, že pro své kampaně a módní showsvybírala příliš hubené modelky. Podle kritiků firma podporovala zastaralé standardy krásy a kvůli tomu se s ní v minulosti pracovně rozešly i modelky jako Karlie Kloss nebo Bella Hadid. Ve Victoriaʼs Secret ale proběhla výrazná vlna změn, která obnášela nejen výměnu lidí v jejím čele, ale také změnu myšlení a směr, kterým se značka ubírá. Nová kolekce The Icon a reklamní kampaň k ní toho je důkazem. Nabízí velikosti 32A-44DDD u podprsenek, a XS-XXL u kalhotek, košilek a županů. „Naše značka uznává a oslavuje každou ženu. Tato myšlenka samozřejmě prochází i novou kampaní, která představuje dynamické obsazení žen s odlišnými životními příběhy, pocházejících z různého prostředí a vynikajících v různých oblastech,“ zní prohlášení Victoriaʼs Secret k nové kolekci. Ta se oficiálně začne prodávat 29. srpna.
Návrat proslulých přehlídek
„Z uvedení nové kolekce The Icon by Victoria’s Secret jsme nadšení. Jejím posláním je zdůraznit přirozené křivky a zároveň poskytnout dostatečnou podporu a oslavit náš oblíbený styl. Nové vzrušující a sofistikované kousky udělají z každé ženy skutečnou ikonu, a tak by neměly chybět ani ve vašem šatníku,“ popsala krátce novou kolekciJanie Schaffer, hlavní designérka Victoria’s Secret.Autorem kampaně je uznávaný fotograf Mikael Jansson, jehož snímky zdůrazňují siluety každé z jedinečných tváří jejich kampaně. Některé z hvězd kampaně se objeví také v novém formátu módní přehlídky s názvemVictoria’s Secret’s World Tour, který bude premiérově uveden letos na podzim. Můžeme se tedy těšit na obnovu módních shows, které v minulosti představovaly spektakulární podívanou nejen pro milovníky ženské krásy.
Zdroj: ELLE.com, Victoria’s Secret