Svou novou, zcela komerční kolekci má představit už v únoru během newyorského fashion weeku.
Poté se kompletní linie přestěhuje na eBay, kde se o jednotlivých kusech bude hlasovat. Nejúspěšnější kousky pak půjdou na eBayi do prodeje už na jaře 2011.
Server eBay tak nastartoval nový trend dialogu mezi zákazníky, který je užitečným zdrojem informací o tom, které části kolekce jsou komerčně nejzajímavější.
Derek Lam jde s kolekcí pro eBay ve šlépějích Normy Kamali a Narcisa Rodrigueze. Derekův počin s hlasováním spotřebitelů je však zcela novým konceptem, který by v budoucnosti mohl změnit obchodování s módou.
Bohužel v této chvíli ještě nejsou známy žádné podrobnosti o tom, kolik kousků by Derekova kolekce měla obsahovat a jestli budou její součástí i boty a kabelky.
Potěšující je ale fakt, že ceny modelů se budou pohybovat na úrovni Topshopu.