To nejlepší ze značek influencerů

Od dob, kdy Chiara Ferragni měla jako jedna z mála influencerů i svou vlastní značku obuvi, se hodně změnilo. Módní svět byl tenkrát fascinovaný, že má vůbec někdo takovou kreativitu, kuráž a hlavně prodejní sílu. Dnes, přestože jsou někteří stále skeptičtí, se roztrhl pytel se značkami influencerů a stále přibývají nové. 

Někteří influenceři se soustředí na spolupráce s již známými značkami, což je pro ně určitě jednodušší a větší sázka na jistotu. Těchto spoluprací je hodně a jsou i firmy, jež pravidelně tvoří nové kolekce se svými oblíbenci. To jen potvrzuje, že influencer marketing má něco do sebe. 

Odvážnější influenceři se pustili do podnikání a založili svou vlastní značku. Mnohým se tento tah opravdu vyplatil. Jejich produkty se těší velké popularitě a zájem o ně mají prestižní online nákupní destinace a luxusní obchodní domy. Není divu, že influenceři chtějí své vlastní značky, jelikož jim to dává prostor pro kreativitu, větší jistotu do budoucnosti a také možnost velkých příjmů. Pojďme se podívat na ty nejzajímavější. 

Thora Valdimars a Jeanette Madsen – Rotate Birger Christensen 

Duo influencerek a stylistek z Dánska stojí za značkou Rotate Birger Christensen, kterou jsem si osobně zamilovala. Jejich cit pro módu a dosavadní zkušenosti jim pomáhají vytvářet zajímavé, ale zároveň nositelné oblečení. Je to jedna z mých vůbec nejoblíbenějších influencerských značek. Jejich modely jsou k dostání na předních online obchodech jako Net-a-Porter či  My Theresa a prodávají se i v Harvey Nichols, Selfridges a Browns. 

cara
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Ella Woodward – Deliciously Ella

Přestože spousta influencerských značek je hodně o kosmetice a módě, Ella Woodward a její tyčinky a zdravé verze různých pamlsků si zaslouží zmínku. Ella začala jako food blogerka, později vydala kuchařky a otevřela si v Londýně restauraci. Dnes si její dobrůtky můžete zakoupit v různých obchodech se zdravou výživou, ale jeden z největších prodejců je potravinový řetězec Waitrose. 

cara
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Negin Mirsalehi – Gisou

Negin Mirsalehi je v současnosti jedna z nejvýraznějších postav blogerské scény. Spolu se svým přítelem mají neskutečný cit pro byznys a spolu také vytvořili značku Gisou, jež produkuje vlasové produkty. Jejich marketing je skvěle promyšlený a vždy přijdou se zajímavou kampaní a dalším skvělým produktem. Negin sama přiznala, že odmítla kampaň vlasové značky, která se pohybovala v závratných částkách, protože věděla, že její vlastní brand bude nejlepší investicí. Já mám některé jejich produkty vyzkoušené a jsou fantastické. Nejenže vypadají vizuálně skvěle, ale jejich kvalita je velmi dobrá. A navíc zapojila do projektu svou rodinu, jelikož používá k výrobě med od svého tatínka. Tomu říkám trefa do černého. 

cara

Tamara Kalinic – So Shady

Tamara byla úplně první blogerka, se kterou jsem se před mnoha lety v Londýně seznámila a za tu dobu udělala opravdu velký kus práce. Jeden z jejích posledních úspěchů je založení vlastní značky slunečních brýlí So Shady. Její modely jsou trendy, zajímavé a opravdu osvěží každý outfit. Netrvalo to dlouho a o značku projevil zájem obchodní dům Harvey Nichols, kde se momentálně prodávají. Tomu říkám rychlý spád. A So Shady si oblíbila například i populární britská zpěvačka Mabel. 

cara
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Huda Kattan – Huda Beauty 

Huda Kattan je jedna z nejúspěšnějších beauty influencerek. Její osobní profil na Instagramu má 1,6 milionu followerů, přičemž její značka zanedlouho dosáhne na 40 milionů. Huda Beauty vznikla v roce 2013 a za těch pár let si získala nejedno srdce. Její produkty prodává například Harrods, Net-a-Porter, Selfridges a spousta dalších. Co se týče dosahu,Huda Beauty se řadí do nejvyšších příček. Je opravdu neskutečné, že Huda dokázala za pár let vytvořit tak silnou značku. 

cara
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Marianna Hewitt a Lauren Gores – Summer Fridays 

Marianna a Lauren se potkaly v roce 2010 a v té době se obě věnovaly blogování. Dnes už je pojí i jejich společný projekt Summer Fridays. Láska ke kosmetice je přivedla k tomu založit si vlastní značku. Jejich první produkt byla pleťová maska Jet Lag, která se velmi dobře prodávala a začaly tak přibývat další produkty. Dnes se dá Summer Fridays zakoupit i v Selfridges či na Cult Beauty. Já jsem si osobně zamilovala jejich balení a celkově mě baví jejich vizuální cítění. 

Necháme se překvapit, jak si tyhle značky povedou v budoucnu a jaké další nové projekty nás čekají. Je každopádně úžasné, že se tolika mladým firmám podařilo dosáhnout takových úspěchů.

cara
Eva

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24