Od dob, kdy Chiara Ferragni měla jako jedna z mála influencerů i svou vlastní značku obuvi, se hodně změnilo. Módní svět byl tenkrát fascinovaný, že má vůbec někdo takovou kreativitu, kuráž a hlavně prodejní sílu. Dnes, přestože jsou někteří stále skeptičtí, se roztrhl pytel se značkami influencerů a stále přibývají nové.
Někteří influenceři se soustředí na spolupráce s již známými značkami, což je pro ně určitě jednodušší a větší sázka na jistotu. Těchto spoluprací je hodně a jsou i firmy, jež pravidelně tvoří nové kolekce se svými oblíbenci. To jen potvrzuje, že influencer marketing má něco do sebe.
Odvážnější influenceři se pustili do podnikání a založili svou vlastní značku. Mnohým se tento tah opravdu vyplatil. Jejich produkty se těší velké popularitě a zájem o ně mají prestižní online nákupní destinace a luxusní obchodní domy. Není divu, že influenceři chtějí své vlastní značky, jelikož jim to dává prostor pro kreativitu, větší jistotu do budoucnosti a také možnost velkých příjmů. Pojďme se podívat na ty nejzajímavější.
Thora Valdimars a Jeanette Madsen – Rotate Birger Christensen
Duo influencerek a stylistek z Dánska stojí za značkou Rotate Birger Christensen, kterou jsem si osobně zamilovala. Jejich cit pro módu a dosavadní zkušenosti jim pomáhají vytvářet zajímavé, ale zároveň nositelné oblečení. Je to jedna z mých vůbec nejoblíbenějších influencerských značek. Jejich modely jsou k dostání na předních online obchodech jako Net-a-Porter či My Theresa a prodávají se i v Harvey Nichols, Selfridges a Browns.
Ella Woodward – Deliciously Ella
Přestože spousta influencerských značek je hodně o kosmetice a módě, Ella Woodward a její tyčinky a zdravé verze různých pamlsků si zaslouží zmínku. Ella začala jako food blogerka, později vydala kuchařky a otevřela si v Londýně restauraci. Dnes si její dobrůtky můžete zakoupit v různých obchodech se zdravou výživou, ale jeden z největších prodejců je potravinový řetězec Waitrose.
Negin Mirsalehi – Gisou
Negin Mirsalehi je v současnosti jedna z nejvýraznějších postav blogerské scény. Spolu se svým přítelem mají neskutečný cit pro byznys a spolu také vytvořili značku Gisou, jež produkuje vlasové produkty. Jejich marketing je skvěle promyšlený a vždy přijdou se zajímavou kampaní a dalším skvělým produktem. Negin sama přiznala, že odmítla kampaň vlasové značky, která se pohybovala v závratných částkách, protože věděla, že její vlastní brand bude nejlepší investicí. Já mám některé jejich produkty vyzkoušené a jsou fantastické. Nejenže vypadají vizuálně skvěle, ale jejich kvalita je velmi dobrá. A navíc zapojila do projektu svou rodinu, jelikož používá k výrobě med od svého tatínka. Tomu říkám trefa do černého.
Tamara Kalinic – So Shady
Tamara byla úplně první blogerka, se kterou jsem se před mnoha lety v Londýně seznámila a za tu dobu udělala opravdu velký kus práce. Jeden z jejích posledních úspěchů je založení vlastní značky slunečních brýlí So Shady. Její modely jsou trendy, zajímavé a opravdu osvěží každý outfit. Netrvalo to dlouho a o značku projevil zájem obchodní dům Harvey Nichols, kde se momentálně prodávají. Tomu říkám rychlý spád. A So Shady si oblíbila například i populární britská zpěvačka Mabel.
Huda Kattan – Huda Beauty
Huda Kattan je jedna z nejúspěšnějších beauty influencerek. Její osobní profil na Instagramu má 1,6 milionu followerů, přičemž její značka zanedlouho dosáhne na 40 milionů. Huda Beauty vznikla v roce 2013 a za těch pár let si získala nejedno srdce. Její produkty prodává například Harrods, Net-a-Porter, Selfridges a spousta dalších. Co se týče dosahu,Huda Beauty se řadí do nejvyšších příček. Je opravdu neskutečné, že Huda dokázala za pár let vytvořit tak silnou značku.
Marianna Hewitt a Lauren Gores – Summer Fridays
Marianna a Lauren se potkaly v roce 2010 a v té době se obě věnovaly blogování. Dnes už je pojí i jejich společný projekt Summer Fridays. Láska ke kosmetice je přivedla k tomu založit si vlastní značku. Jejich první produkt byla pleťová maska Jet Lag, která se velmi dobře prodávala a začaly tak přibývat další produkty. Dnes se dá Summer Fridays zakoupit i v Selfridges či na Cult Beauty. Já jsem si osobně zamilovala jejich balení a celkově mě baví jejich vizuální cítění.
Necháme se překvapit, jak si tyhle značky povedou v budoucnu a jaké další nové projekty nás čekají. Je každopádně úžasné, že se tolika mladým firmám podařilo dosáhnout takových úspěchů.