Už podruhé se můžeme těšit na spolupráci slavného módního návrháře s fenoménem Coca-Cola. Kreativní ředitel módního domu Chanel se opět ujme designu limitované edice svého oblíbeného light nápoje.
Minulý rok bylo velkou událostí, když Karl poprvé navrhl pro Coca-Colu edici luxusně oděných lahví, na kterých byla na světle šedém (jak jinak – prostě light) obalu vyobrazena černá silueta ikony módního průmyslu.
A evidentně byly obě strany spoluprací nadšené. Tedy vlastně i třetí strana – zákazníci. Ti totiž originální flašky skoupili rychlostí blesku. Takže se pokračuje dál. I letos nám Lagerfeld představí nový design. Jestli se znovu stane tváří edice, ale zatím nikdo neví. Jisté je jen to, že aluminiová lahev bude k dostání v jedenácti vybraných zemích po Evropě. A kdy? Už v dubnu!
Dáte si Coca-Colu s Karlem?