Tetování je teď jednoznačně in. Začalo to mezi balíky slámy s kolekcí Chanel a postupně se jej chytily i další módní domy a obchodní řetězce. A teď konečně i Beyoncé, která své tetování navrhla společně se společností Temptu, jež se zabývá tetováním a make-upem technikou airbrushe.
„Rozhodli jsme se přizvat Temptu, aby nám pomohli vytvořit vlastní body art pro nafocení naší módní kampaně. Jenže výsledek byl tak uchvacující, že jsme se rozhodli zprostředkovat toto tetování i našim zákazníkům."
Toto dočasné tetování bude hned ve čtyřech variantách po dvou a díky rezistenci proti vodě vydrží až pět dní. V prodeji by mělo být už od 1. listopadu v prodejních řetězcích Sephora.com, Temptu.coma Dereon.com za pouhých 16 dolarů.
Komu by to nestačilo, může si také objednat de luxe edici za 34 dolarů, která zahrnuje základní řadu plus podepsanou fotografii Beyoncé a šanci vyhrát výlet do New Yorku.