Kreativní ředitel značky Max Mara Ian Griffiths je takovou příjemnou stálicí v módním odvětví plném změn. Když se vše mění, Griffiths zůstává. Už šestatřicet let. A je to dobře – když se vše mění, podíváte se na Max Maru a řeknete si: ‚‚Tady je svět ještě v pořádku.‘‘ Zatímco mnohé jiné značky aspirují na mladé zákazníky a snaží se je přitáhnout všemožnými módními kreacemi, které jsou v jednom dni trendy a v dalším už včerejší, Max Mara zůstává věrná jedné a té samé ženě, kterou se snaží uspokojit už spoustu let.
Jak obléknout moderní ženu
Takovou ženu potěší jakákoliv variace na to, co zatraceně dobře funguje. Na módním mole i v jejím šatníku. Bude ji bavit 50 odstínů variací na hnědou barvu, a potěší ji i ten jedenapadesátý. Ví, že bude za každé okolnosti vypadat skvěle. Max Mara dokáže takovou ženu obléknout do víru velkoměsta i na polární pól. V každé sezóně ji vybaví zkrátka tím nejlepším a takovým, co je sice dle nejnovějších trendů, ale poukazuje na to jen tak mimochodem. Jedině tak si totiž taková žena vybuduje šatník, který jí vydrží navěky. V nadcházející sezóně si do něj přidá navíc opasky tak široké, že připomínají korzety, pleteninu a pár pastelových barev v tlumeném tónu...
Zdroj: Autorský článek