V rámci stálé kampaně #MAKEAPROMISE značka Louis Vuitton s přispěním Sophie Turner pokračuje ve svém úsilí o zvýšení povědomí o finanční sbírce pro UNICEF na pomoc těm nejzranitelnějším dětem na celém světě.
Sophie Turner, anglická herečka a příznivkyně značky Louis Vuitton, byla oslovena, aby navrhla speciální náramek Silver Lockit, který symbolizuje slib Louis Vuitton pomáhat prostřednictvím UNICEF dětem. Silver Lockit ztělesňuje její představu štěstí. Sestává se z proplétaných šňůrek červené a bílé barvy s motivem králíka, který je inspirován hereččiným nejnovějším tetováním.
„Náramek má přinášet štěstí dětem, jimž jeho prodej pomáhá. Spojuje lidi z celého světa, protože UNICEF má celosvětovou působnost, a Louis Vuitton je značka, jejímž hlavním krédem je cestování. Červená je v Číně považována za šťastnou barvu a bílá ladí s bílým králíčkem, který je na přívěšku. Bílý králíček a králičí nožka jsou v mnoha částech světa považovány za amulet štěstí,“ vysvětluje Turner.
Zakoupením Silver Lockit by Sophie Turner mají zákazníci možnost přispět k úsilí UNICEF, který pomáhá dětem v krizových situacích, jako jsou například uprchlické tábory Cox Bazar v Bangladéši. S podporou UNICEF dokázala bangladéšská vláda proočkovat 900 tisíc dětí a dospělých proti choleře a zachránit více než 263 tisíc dětí před podvýživou.
Od uvedení Silver Lockit do prodeje v roce 2016 se díky tomu pro UNICEF vybralo pět amerických milionů dolarů. Silver Lockit je inspirovaný zámkem, který v roce 1890 vytvořil Georges Vuitton k ochraně nejcennějších věcí klientů značky, je symbolem ochrany. Byl vybrán jako symbol slibu pomáhat ohroženým dětem. Silver Lockit by Sophie Turner se prodává za 300 eur a 100 eur z každého prodaného náramku půjde na konto UNICEF.
Náramek Silver Lockit by Sophie Turner byl na trh uveden 20. listopadu 2018 na louisvuitton.com a ve více než 160 obchodech sítě Louis Vuitton po celém světě.