Pokročilé spojení dvou estetických světů je více než očekávané, obě universa jsou totiž zcela odlišná a jejich prolnutí bude nadmíru zajímavé.
Pokud jde o konkrétní produkty, stories na Instagramu potvrdily, že se jako první představí Gucci s CdG unisexovou tote bag, která je distribuován výhradně skrze Gucci Vault. A pro ty, kdo zatím tento pojem nezachytili, Gucci Vault je nejnovější online maloobchod značky, který funguje nejen jako e-shop, ale obsahuje také digitální archiv domu.
Designová tote bag přitom navazuje na již existující model ze studia CdG, jenž byl představen před třemi lety. V roce 2018 na londýnském Dover Street Marketu spustili prodej limitovaného množství nákupních tote z papíru obaleného v plastu. Taška byla ihned do několika hodin vyprodána, a proto se tvůrci CdG ve studiích Gucci pokouší úspěch zopakovat.
Nová generace ikonických totes je dostupná v elegantní černé barvě s typickými vertikálními zeleno-červeno-zelenými pruhy Gucci a bílým logo CdG. Celou siluetu obklopuje průhledná vnější „skořepina“, která jí dodává lesklý finiš. Pokud jde o vnitřek, loga obou značek obsadila pomyslnou podšívku. Dostupná je kabelka za v přepočtu 60 000 korun, počet kusů se však radikálně tenčí. Nicméně u Gucci už ohlásili, že bude spolupráce dvou značek ještě pokračovat.